تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از اختراعات‌ و نوآوری‌های تیپ 316 زرهی همدان، اقدامات خلاقانه کارکنان جوان این تیپ را مورد تحسین قرار داد.

وی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 316 زرهی همدان به تشریح وضعیت عمومی کشور، تهدیدات، توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و رفع دغدغه های معیشتی کارکنان پرداخت.

دیدار صمیمانه و چهره به چهره با کارکنان، بازدید از بیمارستان 557 نیروی زمینی ارتش مستقر در همدان، بازدید از اماکن رفاهی، ورزشی و حرکات تاکتیکی ادوات زرهی و توپخانه تیپ 316 زرهی همدان از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در بازدید از این یکان بود.

همچنین در حاشیه این دیدارها، امیر سرلشکر موسوی در جلسه هم‌افزایی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس کانون بازنشستگان ارتش، رئیس دادسرای نظامی استان همدان و جمعی از فرماندهان شرکت کرد.

گفتنی است، در این بازید، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 16 مهر 1397 ] [ 20:35 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2673
بازدید کل : 84240
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->